Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2015 23:22 - Кой се бори за робството на българите?
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 3304 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 29.08.2015 09:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Защо толкова обичат робството тия хора???

Ей, хора, смаян съм!!! Ама наистина не знам какво да кажа. Винаги съм мислил, че да си националист означава да обичаш Родината си и да си горд, че си част от нея.
Ама ... нашичките, дето са си закичили баджа „националист“ напоследък са издигнали в култ правото на българския народ да е нещастник (лузър, както му викат модерно), да е роб и да получил свободата си на тепсия. Т.е. да продължи да робува... И гневно сипят хули против всеки, който се осмели да има достойнство.

Смаян съм, ама смаян ...


Аз лично знам, че обичам България повече от всичко. Тая България, каквато е в моя идеал и в моите мечти.

Аз не възприемам българския народ като роб!

Аз съм благодарен на руската кръв, напоила българските земи през 1877-1878. Но аз съм горд и с тези, които проляха руската кръв през 1916-1918, защитавайки Родината.

Аз съм горд с това, че България се освободи сама и въпреки руско-гръцката съпротива от гръцко духовно потисничество.

Аз съм горд с това, че в условията на потисничество българския бизнес (т.нар. чробаджии) успява да пробие и за кратко време да докаже, че няма по-прогресивен народ от българския.

Аз съм горд с това, че в условията на подчиненост българския дух успява да пробие и да създаде със свои собствени средства и въпреки всичко по-добра училищна мрежа не само от Османската империя, ами и от Руската и т.н. и да е наравно по ниво на грамотност с развитите европейски държави.

Аз съм горд с това, че набързо организираното Априлско въстание е нанесло такъв удар на Османската империя, че всички Велики сили са заявили на султана, че българите заслужиха своето право да живеят свободно.

Аз съм горд с това, че презираното от руското командване българско опълчение въпреки грешките на руското командване е спасило изхода от войната.

Аз съм горд с това, че българите не сме се съобразили с арогантността на Великите сили, а сме си направили Съединението, защото сме вярвали; защото така е трябвало.

Аз съм горд със самочувствието на българските офицери, които не са се притеснили от ножа, който Руската империя им е забила в гръб, а са смазали опитната Сръбска армия (между другото ако руските офицери бяха останали, не се знаеше как щеше да приключи войната...)

Аз съм горд с това, че довчерашният хъш Стефан Стамболов се оказва по-опитен политик и от Бисмарк и успява да преведе кораба на България по най-успешния начин, така че да излезе от кризата не с мокри потури, а с горно вдигната глава.

Аз съм горд с участниците в Илинденско-преображенското въстание са затруднили десет пъти по-голяма и по-добре въоръжена армия.

Аз съм горд с това, че до Балканските война България става най-силната икономика на Балканите.

Аз съм горд с всички победи по време на Балканските войни, спечелени въпреки съюзниците и въпреки всички.

Аз съм горд, че две години след Междусъюзническата война, България смазва всичките си врагове и на практика показва, че е една от Великите сили в Европа.

Горд съм с генерал Иван Колев и неговите кавалеристи, които са защитили честта на България по такъв начин, че и германците са се смаяли.

Аз съм благодарен на Удроу Уилсън и САЩ, че са предотвратили изчезването на България през 1919, но аз съм горд с храбростта, с която българските пилоти са смразявали и сразявали враговете по време на Втората световна война (помните ли СписаревскиНеделчо Бончев и Стоян Стоянов).

Аз съм горд с това, че 15 години след Ньойския договор България успява не просто да се изправи на крака, а да стане най-голямата икономика на Балканите. И то по такъв начин, че всичките ни съседи са се насрали и са се принудили да подпишат общ договор срещу нас.

Аз съм горд с това, че българските мюсюлмани са се отърсили от всичките внушения и с Дружба „Родина“ са заявили, че са българи и са се зашлевили тези, които са искали да ги използват в ущърб на България.

Аз съм горд с това, че българския народ е защитил и спасил своите съграждани от еврейски произход.

Аз съм горд с това, че българския народ първи и вдигнал оръжие против комунизма и най-продължително се е борил с него.

Горд съм с още хиляди неща, които моят народ е постигнал.

Горд съм с това, че:
"Син съм на земя прекрасна, син съм на юнашко племе!

Горд съм, но не мразя чуждите.
Не мога да мърся името на България с омраза!

А вие, дето се борите за правото на българите да са били робско племе, вие, които се борите да подчините България и да я държите в чуждо духовно робсто

ВИЙ СТЕ ИДИОТИ!




Гласувай:
6



1. django - Всъщност тези които искат да държат ...
29.08.2015 10:40
Всъщност тези които искат да държат буългарите в робство са робите. Защото човекут с робска психика мечтае някой ден да има свои роби. Той иска да се издигне над свободните и достойни хора към които изпитва завист и омраза созъснавайки своята духиовни нищета и вместо да полага усилия за своето рязвитие в полжителна посока, се опитва да принизи под своето ниско равнище тези хора. Тои изпитва завист и реваншизъм към тях. Сатана който властва в моменат над света заедно с неговарта обезумяла кохорта изпозлва точно такива хора мразещи нормалните човешки отношения за да руши Божият порядък. Хора роби на греха. Мъртви души.
цитирай
2. getmans1 - Двадесет и пет години вече сме срам ...
29.08.2015 13:59
Двадесет и пет години вече сме срам за дедите си! 10.11.89 г. не е Българската дата, тя тепърва предстои.
цитирай
3. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга!
03.09.2015 14:59
Чест прави на истинските българи, че приемат изпитанията на живота с мъдрост, като ги считат за възможности да отстояват и доказват силата на българския дух, независимо от обстоятелствата. Поклон пред тези Българи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2083716
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол