Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2009 14:46 - Лечева: Манол познаваше добре и подземния свят
Автор: bulgarianation Категория: Политика   
Прочетен: 994 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 25.08.2009 14:47


Лечева: Манол познаваше добре и подземния свят 25.08.2009 09:49 140 От страх обаче не желае да посочи кои са похитителите му  
image

Снимка: Булфото

 

"Може би е хубаво да дойдат вкъщи и да видят как е мъжът ми Манол Велев две години след покушението срещу него", каза Весела Лечева.

"Този ден, когато се случи, преобърна живота ми и разбрах, че ще бъде предателство, ако не държа да бъде открит виновникът", каза тя.

"Трудно е в България да говориш за тези неща", отговори Лечева на въпроса дали би казала подозренията си кой е извършил покушението срещу съпруга й.

"Всичко това беше изключително шокиращо, макар че тогава говореха, че ходи с охрана, с бронежилетки, това не беше вярно.

Той познаваше и подземния свят, начина им на общуване, но не знам кой е тласнал някого да извърши това срещу него.

Не знам колко са влиятелни тези хора, но печелят влияние с изстрел", сподели тя пред bTV.

 "Аз много се промених и моето семейство изцяло се промени. Опитвам се да остана позитивна и да няма агресия в мен към околния свят, трудно ми е, тежи ми, но не искам да създавам в България негативизъм.

Трудно ми е със сина ми, който е вече на 19 години, в разговорите с него за това, което се случи.

След отвратителните публикации в жълтите вестници това насади у него агресия, защото той знае какво семейство бяхме и сме.

Тази държава не е това, което очакват хората, и затова се смениха толкова много правителства. И държавата не започва с новото правителство, което помпозно заявява, че ще се справи.

Държавата е функция на модели, с които гражданите трябва да се разделят. И това почна още през 90-те години, когато се създадоха групировките под крилото на ДС.

Сегашното правителство има освен тези огромни задължения пред българското общество, но и да бръкне надълбоко. Връзките с този свят не са на повърхността, те са невидими, но действат.

Най-тежкото през тези години е невъзможността да си говоря с Манол.

Много е тежко, спомените са много скъпи и много е тежко. Винаги си мисля, че някой ден ще мога да кажа това, което ме е вълнувало през тези години", завърши тя.

Манол Велев бе прострелян пред офиса си в центъра на столицата на 11 юли 2007 година на улица "Мизия".
http://www.dnes.bg/obshtestvo/2009/08/25/lecheva-manol-poznavashe-dobre-i-podzemniia-sviat.76551


Тагове:   манол,


Гласувай:
1



1. haralanov - Ами...
26.08.2009 21:32
Как няма Манол Велев да не е познавал подземният свят в България,след като е бил част от него..?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianation
Категория: Други
Прочетен: 1214466
Постинги: 401
Коментари: 939
Гласове: 1970
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930